dinsdag 31 januari 2012

Babbelientje gaat naar de beurs


Dan krijg je ineens een kans die maar 1 keer in je leven voorbij komt; het openen van de beurs door de slag op de gong! :D

Normaal zijn het meestal vertegenwoordigers van multinationals die op de gong mogen slaan, maar dit keer is het chatproject van Humanitas, waar ik al een tijdje als vrijwilliger werk, uitgenodigd om de beursdag te openen en mocht je je melden als je meewilde. Aangezien dit stiekem op mijn verlanglijstje staat, van dingen die ik nog eens zou willen doen of meemaken, is dit een prachtige buitenkans en blijkt mijn vrijwillige inzet nog voor mee goed te zijn dan de interessante, mooie, emotionele gesprekken met mensen die het oplevert.

Woensdag 8 februari is het zover, voor mijn nieuwe blogje zal ik natuurlijk een verslag maken en foto's plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten