zaterdag 28 januari 2012

Welkom

 Afbeelding:www.dekristal.nl

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus ben ik een blog gestart. Ik heb wel vaker blogjes gehad, die ik na een tijd weer sloot, of eigenlijk in de steek liet. Niet vanwege een gebrek aan belangstelling, maar eerder omdat de belangstelling me naar het hoofd steeg. Ik wilde de lezer bedienen maar raakte daarbij mezelf kwijt, omdat er steeds meer en meer regeltjes in mijn hoofd zaten over hoe ik een succesvol blog moest bouwen.

Maar nu ben ik terug, iets ouder en hopelijk ook een stukje wijzer. Wijs genoeg om me niet meer van de wijs te laten brengen, met genoeg inspiratie om dat te doen waar ik van hou, SCHRIJVEN !!!!

Ik wens je heel veel lees plezier!! 

Laat even weten dat je er geweest bent, plaats gerust een reactie.

Lieve groetjes

Babbelientje

6 opmerkingen:

  1. Babbelientje, ik ben benieuwd naar je volgende blog... `t moet wel de moeite waard zijn, terug komen, alla H. Davids groots en meeslepend;-))?
    Succes, dat wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Anoniem, dank je wel voor je succeswens. Terugkomen als mezelf en hopelijk wijs genoeg om ook mezelf te blijven, vast te houden aan waarom ik mijn blog begonnen ben: omdat ik van schrijven hou en omdat ik graag wil delen wat mij raakt :)

      Lieve groetjes

      Babbelientje

      Verwijderen
  2. welkom!

    het is een bekend probleem wat je benoemt,
    hebben de meesten last van, denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @hartenziel Bedankt voor je reactie. Ik geloof inderdaad dat het heel herkenbaar is,en hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik daarmee om kan gaan want steeds opnieuw beginnen is ook niet wat :)

      Verwijderen
  3. veel plezier bij het bloggen en laat je niet gek maken: het is jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen